Wij zorgen voor uw gevoel van veiligheid omdat we geloven dat dit bijdraagt aan een gelukkig leven, waar u ook bent.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn slot en cilinder goed onderhouden?

Bij normaal gebruik en weersomstandigheden is het zeer belangrijk om de cilinder minimaal 1x per jaar met een speciale slotspray  te behandelen. Wij raden aan om geen andere smeermiddelen hiervoor te gebruiken.

Ik heb nog maar één autosleutel, wat moet ik doen?

Wij kunnen vele autosleutels dupliceren, echter is dit afhankelijk van merk, type en bouwjaar. Indien uw autosleutel een afstandsbediening heeft, dan kunnen wij deze over het algemeen niet dupliceren. Bij autosleutels dient u altijd naar onze winkel aan de Heliumweg 14 te komen, zodat wij uw sleutel uit kunnen lezen in ons speciale computersysteem. U hoort direct van ons of wij u kunnen helpen en wat de kosten zullen zijn.

Hoe lang is een certificaat Politiekeurmerk Veilig Wonen geldig?

Het certificaat PKVW heeft een geldigheidsduur van 10 jaar, vanaf afgiftedatum welke op het certificaat vermeld staat.

Kan ik een sleutel maken op een bestaande cilinder?

Nee, er kan geen sleutel op een bestaande cilinder gemaakt worden. Wel kan er in de meeste gevallen een extra cilinder(s) op een bestaande sleutel gemaakt worden, afhankelijk van merk en ouderdom van de huidige cilinder. Indien u een gecertificeerde cilinder heeft, is het vaak wel mogelijk om een sleutel bij te bestellen.

Kan ik Veiligspecialist ook na werktijd inschakelen?

Ja, wij zijn een 24/7 servicebedrijf en staan altijd voor u klaar. U kunt buiten kantoortijden gewoon ons standaard telefoonnumer bellen, 033-4220722

deur automaat

deur automaat

Er is bij mij ingebroken, kan Veiligspecialist mij helpen?

Ja, wij zijn een beveiligingsbedrijf met een eigen 24/7 servicedienst en komen in de meeste gevallen binnen 60 minuten ter plaatse. Wij proberen de schade aan hang- en sluitwerk direct te herstellen en/of een noodvoorziening te maken. Bij een noodvoorziening wordt er door onze afdeling planning de volgende dag contact met u opgenomen om een afspraak te maken en de schade definitief te herstellen. Vergeet u niet om direct de politie in te schakelen, zodat men een eventueel sporenonderzoek kan uitvoeren!

Mijn sleutels zijn verloren of gestolen, wat moet ik doen?

Neem direct contact met ons op om dezelfde dag uw cilinders te vervangen, zodat u er zeker van bent dat er niemand met uw sleutels rond loopt. Bij inbraak d.m.v. sleutel, betaalt de verzekering nagenoeg nooit uit omdat er geen braaksporen zijn!

Mijn slot is defect, kan ik deze laten repareren?

Ja, wij hebben een eigen werkplaats en kunnen de meeste sloten repareren. Wel dient u in de meeste gevallen er rekening mee te houden dat een nieuw slot meer uitkomst biedt. Wij hebben de meest gangbare sloten op voorraad.

Kan ik op rekening kopen?

Nee, alle particulieren dienen contant of per pin te betalen. Als er een monteur bij u aan de woning een reparatie uitgevoerd heeft, dan kunt u contant of per mobiele pin betalen.

Mijn kluis wil niet meer open, wat moet ik doen?

Het openen van kluizen is een extra specialisme, welke ook binnen Veiligspecialist aanwezig is. Neemt u contact met ons op voor verdere uitleg.

Adresgegevens

Heliumweg 14
3812 RE Amersfoort
Telefoon 033-4220722

info@veiligspecialist.nl

Veiligspecialist   |   Heliumweg 14 3812 RE Amersfoort  |  033-4220722   |   info@veiligspecialist.nl   |   kvk nr 6387 2854   |   btw nummer: NL 855435720B01

Onderdeel van Securiteit